Veel gestelde vragen over Klachten & garantie
Misschien staat het antwoord al tussen onze veelgestelde vragen. Deze pagina wordt automatisch bijgewerkt met de meest gestelde vragen van onze klanten. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op — we helpen je graag verder!
Meer onderwerpen
Wij proberen dezelfde dag nog te reageren op je klacht, echter is het afhankelijk van het soort klacht hoelang het duurt voordat deze is opgelost. Wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Ja, het is zeker mogelijk om je geld terug te krijgen bij het retourneren van het product. Mits deze aan een aantal voorwaarden voldoet. Zo mag het product niet beschadigd of gemonteerd zijn. Dient de verpakking in acceptabele staat te zijn en moet het binnen de retour termijn bij ons kenbaar gemaakt worden.
Onze klantenservice zal binnen 24 uur (werkdagen) contact met jou opnemen. Vanuit hier wordt er gekeken hoe de klacht zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Allereerst onze excuses. Wij doen er alles aan om jouw product in goede staat aan te leveren. Helaas komt het heel zelden voor dat een product defect wordt geleverd. Wij lossen dit graag op!
Als je een defect product hebt ontvangen, dan zijn dit de stappen die je binnen 48 uur moet nemen:
- Stop met het gebruik van het product en bewaar alle bijbehorende documentatie, zoals de factuur of het ontvangstbewijs.
- Neem zo snel mogelijk contact met ons op en meld het defect. Dit kan vaak via de mail, live chat of telefonisch.
- Beschrijf duidelijk het defect en verstrek alle benodigde informatie, zoals jouw bestelnummer, de naam van het product en de aankoopdatum.
- Wij starten een onderzoek en zullen met een passende oplossing komen. Dit duurt meestal 48 uur.
Op de product pagina zelf kun je bij de specificaties het aantal jaren vinden dat het product garantie heeft. Maar wat verstaan we precies onder garantie, hoe is het toepasbaar en welke uitzonderingen zijn er? Lees het hieronder!
De fabrieksgarantie op een product wordt aangeboden en gehonoreerd door de fabrikant van het product. De geboden garantie dekt alle fabricagefouten die op het product worden aangetroffen wanneer het wordt gebruikt in een normale huishoudelijke of commerciële (alleen wanneer aangegeven commercieel gebruik) toepassing.
Verwaarlozing of misbruik van producten maakt bovendien elke garantieperiode ongeldig. In het geval van een defect kun je contact met ons opnemen. Wij zullen je dan adviseren wat de procedures van de fabrikant zijn.
Let op! Gemonteerd is geaccepteerd!
Onze excuses dat de bestelling niet heelhuids is aangekomen. Wij lossen het graag voor je op. Neem contact met ons op via de live chat en vergeet daarbij niet je bestelnummer. Samen zoeken we naar de correct oplossing!
Let op! Schades dienen binnen 48 uur per mail en voorzien van een foto gemeld te worden. 48 Uur na levering zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schades aan het product.