Veel gestelde vragen over Betalen
Misschien staat het antwoord al tussen onze veelgestelde vragen. Deze pagina wordt automatisch bijgewerkt met de meest gestelde vragen van onze klanten. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op — we helpen je graag verder!
Meer onderwerpen
Jammer dat je een product wenst te retourneren. Dit betekent waarschijnlijk dat wij, of het product ergens in tekort is gekomen. Wij lossen dit graag met je op! Zodra je een retouraanvraag hebt aangemaakt zal er een verzendlabel naar je verzonden worden. Er zal altijd worden aangegeven waar het product naartoe gebracht moet worden, of dat het door ons wordt opgehaald.
Alvorens wij een terugbetaling in gang kunnen zetten dienen wij het product eerst te ontvangen. Als alles in orde is zullen wij z.s.m. het proces starten om het geld terug te storten op het door jou aangegeven rekeningnummer. Dit bedrag is meestal binnen een venster van 2 dagen teruggestort.
Wanneer het artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden zullen we kijken naar een geschikte oplossing.
Het rekening nummer van Bad en Vloer is NL 85 RABO 0318 5847 43
Bedankt voor je bestelling bij ons! Zodra de betaling is geregistreerd zullen wij je een mail versturen met daarin alle details over jouw bestelling. Mocht je vragen hebben in de tussentijd, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!
Als je betaling wordt geweigerd, controleer dan of je alle informatie correct hebt ingevoerd en of alle verplichte velden zijn ingevuld. Als er problemen blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice over het probleem. We zullen proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Onze payment provider Mollie omvat alle belangrijke betalingsmogelijkheden, Zoals onder anderen iDEAL, Creditcard, Paypal, en Bancontact. Door gebruik te maken van Mollie zijn zowel onze klanten als wij zelf gegarandeerd van een veilige betaling.